companyFaqHeader

Algemeen

Coachingsschool is onderdeel van de Ondernemersschool B.V. Wij zijn een internationale opleidingsgroep die opleidingen aanbiedt in diverse Europese landen. Deze stevige en beproefde basis maakt ons als jong en groeiend bedrijf zo succesvol op de Nederlandse markt.

Ons doel is om jou op een flexibele en praktische manier een beroep te leren. Daarbij krijg je professionele begeleiding van een coach uit het vak. Met jouw beroepsdiploma maak je vervolgens direct een kickstart als zelfstandig ondernemer of als medewerker in loondienst.

Thuisstudies

Onze studenten doen zo'n drie tot zes maanden over een opleiding. Dit gemiddelde is gebaseerd op vier tot zes uur studeren per week. Je mag uiteraard ook langer of korter doen over jouw opleiding.

Examen & Diploma

Je plant je examen zelf in via de eCampus. Dat doe je door in je persoonlijk profiel de opleiding waarvoor je een examen wil afleggen, te selecteren en vervolgens op ‘examen inplannen’ te klikken. Nadat je een examen hebt vastgelegd, wordt jouw examenaanvraag door ons beoordeeld. De status van je aanvraag volg je via de agenda in je eCampus. Het online examen gaat pas door wanneer de status op ‘bevestigd’ staat.

Examen afleggen is gratis. Let er wel op dat je betaling (in termijnen) volledig dient te zijn voldaan. Je kunt jouw ingeplande examen uiterlijk een werkdag van tevoren kosteloos annuleren. Je hebt maar liefst vijf jaar om jouw examen af te leggen. Een (her)examen is in het lesgeld inbegrepen.

Stage

Dat kan zeker! Een stage is bij ons optioneel. We kunnen ons voorstellen dat je graag stage wilt lopen om praktijkervaring op te doen of om je cv te versterken. Je gaat dan zelf op zoek naar een stageplaats.

Het aantal dagen en uren bepaal je in overleg met het bedrijf. Daarna loop je tot maximaal 300 uur stage. Deze stage eindigt voor je examen aflegt. Heb je een stageplaats gevonden? Neem contact met ons op als je een stageovereenkomst wenst te ontvangen.

eCampus

Als student krijg je bij ons onbeperkt toegang tot de eCampus. Deze digitale leeromgeving ondersteunt je tijdens je thuisstudie. Je gebruikt de eCampus voor:

• Het doornemen van de lesstof.
  • Het maken, bekijken of lezen van extra cursusmateriaal (zoals video’s en documenten).
  • Het inplannen of annuleren van een examen.
  • Contact met je persoonlijke docent.

Financieel

Je kunt veel van onze opleidingen in termijnen betalen. De termijnbedragen per cursus vind je terug op de desbetreffende cursuspagina. Meestal is het bedrag verdeeld over vijf maandelijkse termijnen. Je kunt voor termijnbetaling kiezen bij stap drie van je inschrijving. Let op: er wordt een toeslag berekend van 8% over het lesgeld. Daarnaast dien je te betalen met creditcard of via overboeking.

Inschrijven

We verwerken jouw inschrijving als je online bent ingeschreven en je betaling is voldaan. Je ontvangt dan binnen een werkdag een bevestiging van inschrijving en betaling.

Contact

Heb je vragen of opmerkingen, dan staan onze opleidingsadviseurs voor je klaar. Je bereikt ons via de chat op deze website, telefoon (076 8080 550) of e-mail (info@thuiscursus.nl).

Met feedback zijn we enorm geholpen. Daarom moedigen we je aan om je mening te geven aan het einde van de cursus. Je vult daarvoor eenvoudig een beoordelingsformulier in. Deze vind je in je studentenprofiel.

Vacatures

Zeker weten! We zijn altijd erg blij met docenten en medewerkers die bij ons aan de slag willen gaan. Bekijk hier al onze vacatures of stuur een open sollicitatie.

websiteFaqHeader

Algemeen

Bij ons krijg je het allebei! Dat maakt het nog makkelijker om te studeren waar én wanneer het jou uitkomt. De lesmap krijg je per post thuisgestuurd. De digitale versie staat voor je klaar op de eCampus.

Examen & Diploma

Met ons beroepsdiploma ga je aan de slag als zelfstandige of in loondienst. Dit is mogelijk binnen commerciële beroepen. Een commercieel beroep is een beroepsactiviteit waarvoor de bevoegde overheid geen regels oplegt. Het beroep is dus vrij toegankelijk. Voorbeelden zijn een grafisch vormgever, masseur of coach.

eCampus

De eCampus vind je hier. Je logt in met jouw e-mailadres en het wachtwoord dat je hebt gebruikt bij jouw inschrijving.