Coaching

Sportcoach, happiness coach, gezondheidscoach … Allemaal hebben ze één ding gemeen, namelijk mensen helpen met hun doelen en uitdagingen. Als coach zie je het potentieel in je coachee en doe je er alles aan om dat te stimuleren. Ben jij gedreven om de verborgen talenten van anderen tevoorschijn te halen, dan past een opleiding binnen het thema Coaching perfect bij jou!

We bieden veel verschillende vormen van coaching aan. Onze praktijkgerichte opleidingen zijn exclusief samengesteld door vakexperts. Je krijgt praktische tips en inzichten mee, zodat jij een coach wordt met een eigen stijl.

Kies nu snel jouw favoriete opleiding en coach anderen naar een gezonder en gelukkiger leven!

allSubthemesWithinTheme Coaching

Alternatieve coaching

mhcomingsoon

Bedrijven en carrière

Familie en gezin

5 homestudies

Geluk en gezondheid

8 homestudies

Kinderen en opvoeding

Lichaam, sport en welzijn

Liefde en relatie

Ontspanning en relaxatie

Sociale vaardigheden

3 homestudies

Studeren en presteren

beSureOfYourFuture

De vraag naar ontspanning en bewustzijn groeit. Daarom bezoeken steeds meer mensen een coach. Veel coaches beginnen hun eigen praktijk of werken in loondienst bij een coachingsbureau. Er zijn veel verschillende coaches actief, waardoor deze branche nog wel even blijft groeien. Doe hier je voordeel mee!

"Als HR ben ik verantwoordelijk voor het welzijn van alle werknemers. Ondanks dat we een groot team hebben, vind ik het belangrijk dat ik persoonlijk contact heb met iedereen. De opleiding tot bedrijfscoach heeft me hier erg bij geholpen. Ik raad deze opleiding, maar ook alle andere coachingsopleidingen zeker aan als je met personeel werkt!" - employerSpeaks

Coaching

trendsCapitalized

Als coach ben je een vertrouwenspersoon en motivator. Steeds meer mensen zien dat in, waardoor een coach bezoeken ‘normaal’ is geworden. De vraag naar bijvoorbeeld life coaches stijgt daardoor elk jaar opnieuw. De komende jaren zal coaching meer door organisaties heen gaan vloeien. Het wordt een belangrijk onderdeel bij het behalen van resultaten. Managers zullen dus meer coach-achtige eigenschappen ontwikkelen om hun teams vooruit te helpen, zowel persoonlijk als professioneel.

Coaching, hundredPercentOfTheTime

In de huidige samenleving zijn thema’s als zelfontwikkeling, ontspanning en mentale veerkracht erg belangrijk. Coaching wordt daardoor steeds meer een noodzaak. Veel mensen zijn op zoek naar een coach die ze helpt met stress, slaap, voeding, bewegen en relaties. De vraag naar alternatieve coaches stijgt, maar ook E-coaching en coaching op de werkvloer neemt toe.

Tijdens mijn opleiding heb ik een online assertiviteitstraining ontwikkeld. Die training werd zo ontzettend goed verkocht, dat ik ook aanvragen kreeg om mensen face-to-face te coachen. Inmiddels is dit mijn fulltime baan geworden. De training was het duwtje in de rug waar ik al jaren behoefte aan had. Dankjewel voor alles! - exStudentSpeaking

Robert de Bruijn

Opleidingsverantwoordelijke

De vraag naar coaches blijft stijgen. Werknemers en werkgevers durven vaker de stap richting hulp te zetten. De positieve reacties die daaruit voortvloeien, zorgen ervoor dat je als beginnend coach legio mogelijkheden hebt.

niceToKnowHeader

• Coaching via Zoom is de afgelopen jaren enorm toegenomen.
  • Loopbaancoaching is een van de meest populaire thema's binnen het coachingstraject.
  • Altijd online zijn zorgt ervoor dat we meer last hebben van stress. Af en toe unpluggen is gezond.
  • De Chief Happiness Officer is een vrij nieuw beroep. Binnen deze functie ligt de focus op het vergroten van werkgeluk.