school te huur​​​​​​​

Toplocaties op maat

Voor studenten van onze opleidingen hebben we fysieke locaties in Nederland en België. Ben jij op zoek naar een toplocatie voor een vergadering, teamuitje of workshop, dan zijn onze leslocaties de ideale plek! De ruimtes zijn professioneel ingericht en van alle gemakken voorzien. Via School te Huur boek je snel, veilig en gemakkelijk een van onze stijlvolle panden of lokalen. En dat voor een hele of halve dag.

Handige zoekfunctie

Een presentatie voor slechts 10 klanten of liever een receptie voor 50 medewerkers? Met de handige zoekfunctie op School te Huur vind jij de locatie die bij jouw voorkeuren past!

"Net als op het vorige evenement zijn we heel tevreden over de samenwerking. Alle materialen waren voorzien zoals afgesproken en het event zelf is probleemloos verlopen."

- Elise van Twice Event