Hoe werkt een thuisstudie?

Tijdens het volgen van een thuisstudie bij de Coachingsschool ben je helemaal vrij in de manier waarop je studeert. Je studeert bijvoorbeeld volledig op het tempo wat aansluit op de rest van je leven. Dit is extra makkelijk met ons studentenplatform en app eCampus. Daarmee heb je namelijk overal toegang tot het cursusmateriaal én neem je 24/7 contact op met je docent. Zo studeer je waar en wanneer het jou uitkomt: in de tuin, in de trein of in je favoriete koffietentje!

Lees meer over thuisstudies

Ervaren coaches als docenten

Alle docenten die lesgeven aan de Coachingsschool hebben meerdere jaren ervaring als coach. Hierdoor weten zij hoe het er in de echte wereld aan toe gaat. Het cursusmateriaal is hierdoor erg praktijkgericht. Na je opleiding ben je klaar om aan de slag te gaan als professioneel coach!

Behaal je diploma

Opleidingen van topkwaliteit

Wij vinden het erg belangrijk dat de opleidingen die we aanbieden van de hoogste kwaliteit zijn. Daarom komen alleen de beste coaches door onze strenge selectieprocedure om docent te worden. Zo garanderen wij de meest professionele begeleiding en het meest up-to-date lesmateriaal.

Daarnaast heb je bij de Coachingsschool maar liefst vijf jaar de tijd om examen te doen. Daarbij mag je zo vaak examen afleggen als je wilt!

Ook staan onze opleidingsadviseurs elke dag voor je klaar om je te helpen met al je vragen en opmerkingen!

Schrijf je in voor een topopleiding