slaagkansen nhoc examen
Slaag voor je examen bij Coachingsschool

Je hebt examengarantie

Onze onderwijsinstelling staat bekend om haar hoogwaardige cursussen. Al onze docenten zijn ervaren lesgevers die hun strepen hebben verdiend binnen hun vakgebied. Het zijn ondernemers die hun vak door en door kennen en graag hun kennis aan je doorgeven.

Aan het einde van elke opleiding leg je een examen af. Ben je geslaagd? Dan sturen wij jouw diploma snel naar je op. Niet de eerste keer geslaagd? Dan plan je met jouw persoonlijke opleidingsconsulent kosteloos je herexamen in. Samen zorgen jullie ervoor dat het je de volgende keer wel lukt! Examen afleggen is trouwens nooit verplicht. Je kan altijd een bewijs van deelname krijgen als je de lessen enkel volgt uit interesse.

Examen afleggen is inbegrepen

Het examen is altijd inbegrepen in het lesgeld. Wanneer je niet de eerste keer slaagt, mag je herkansen. Jij kiest of je dit doet bij dezelfde docent of bij een collega. Voor deze extra service ben je geen extra kosten verschuldigd. Je betaalt dus nooit meer lesgeld dan het bedrag dat bij de betreffende cursus staat aangegeven. Onbeperkt herkansen is gratis!

Je hebt hoge slagingskansen

We behoren tot de onderwijsinstellingen met de hoogste slagingskans van Nederland. Dit is ten eerste omdat je onbeperkt examen mag afleggen. Daarnaast word je perfect voorbereid op het examen via het online leerplatform. Je kan, wanneer beschikbaar, ook testexamens afleggen zodat je goed kan inschatten of je klaar bent voor het echte examen. Het merendeel van onze studenten slaagt daarom bij de eerste poging. De rest behaalt het diploma meestal na de eerste herkansing.

Het is eenvoudig. Als je deelneemt aan alle lessen en je je goed voorbereidt op het examen, slaag je. Daarna krijg je jouw diploma snel opgestuurd via de post.