teacherLabel

Michael Luciano Ringoir

4.1/5

Michael L. Ringoir vulde zijn hogere studies binnen Human Resource Management aan met tal van extra-curriculaire opleidingen. Hij heeft een privépraktijk in Drongen en Sint-Niklaas waarin hij koppels en individuen begeleidt in hun levensvragen, struikelblokken in kaart brengt en samen met hen het woord “geluk” doet herontdekken. Gelukkig zijn in een relatie kan enkel als je zelf gelukkig bent. Michael doceert al jaren aan onze school en houdt ervan om meerwaarde te creëren voor zijn cursussen door belang te hechten aan praktijkcasussen en interactie met zijn studenten.

teacherGivesCourse Online Coachand Relatiecoach.

Michael Luciano Ringoir givesCourses

Online Coach

Met deze thuisstudie heb je binnen 6 maanden jouw diploma in the pocket!

Relatiecoach

Schrijf je in voor de cursus Relatiecoach en leer de fijne kneepjes van het vak!

Recentblogs

Deze beroepen scoren het best op Tinder

In tegenstelling tot wat veel mensen denken, kijken singles op Tinder niet alleen naar knappe koppen of strakke lichamen. Maar wat zoeken ze dan wel?

moreInfo

Word geen bedrijfsdinosaurus: blijf leren

Door de digitalisering veranderen banen tegenwoordig iedere vijf jaar. Een geweldige manier om de vernieuwingen voor te zijn, is door jezelf constant te blijven bijscholen.

moreInfo