teacherLabel

Karen Van Hoye

4.7/5

Twee jaar geleden rondde docente Karen Van Hoye met succes haar opleiding Bewegingswetenschappen af. Vandaag motiveert Karen mensen om een gezond en sportief leven te leiden als personal coach en helpt ze studenten van onze onderwijsinstelling om het beste in zichzelf (en hun klanten) naar boven te halen.

“Mijn studenten zijn enorm gemotiveerd en leergierig”, vertelt ze. “Ze hebben bewust gekozen voor de opleiding, en dat maakt het fijn om hen te begeleiden.” Zowel haar sportieve als haar universitaire achtergrond kwamen goed van pas tijdens het schrijven van de cursussen Personal Coach, Scriptiecoach en Statistiek. Laat jij je binnenkort ook coachen door Karen?

teacherGivesCourse Scriptiecoachand Personal Coach.

Karen Van Hoye givesCourses

Scriptiecoach

Lekker flexibel studeren, vanuit huis of onderweg!

Personal Coach

Ontdek de basisprincipes van personal training en voeding.

Recentblogs

Deze beroepen scoren het best op Tinder

In tegenstelling tot wat veel mensen denken, kijken singles op Tinder niet alleen naar knappe koppen of strakke lichamen. Maar wat zoeken ze dan wel?

moreInfo

Word geen bedrijfsdinosaurus: blijf leren

Door de digitalisering veranderen banen tegenwoordig iedere vijf jaar. Een geweldige manier om de vernieuwingen voor te zijn, is door jezelf constant te blijven bijscholen.

moreInfo