teacherLabel

chantal van de walle

4.7/5

Chantal van de Walle heeft naast een eigen praktijk waarin ze mensen vanuit een psychologische aanpak begeleidt in hun leven, ook de cursus Rookstopcoach geschreven. Ze doceert de opleiding omdat ze beroepsmatig de kennis heeft om mensen professioneel te begeleiden, te stimuleren en te motiveren, maar ook omdat ze zelf een hele hoop ervaring heeft binnen haar vakgebied.

“Mijn stijl van lesgeven zou ik willen omschrijven als instructief, maar altijd met een grote eindverantwoordlijkheid voor de student zelf. Als docent reik je kennis aan die de student vervolgens op verschillende manieren eigen maakt”, meent ze. “Dat de student zelf aan de slag gaat met de aangeboden stof en deze zelf verwerkt, is erg belangrijk.” Stoppen met roken moet je immers zelf doen, maar docente Chantal helpt je alvast op de goede weg!

chantal van de walle givesCourses

Rookstopcoach

Kies voor de cursus Rookstopcoach en studeer op je eigen tempo, waar je wil.

Rouw- en Verliescoach

Ontdek nu hoe je klanten of mensen in je omgeving kan ondersteunen tijdens hun rouwproces.

Motiverende Gespreksvoering

Met onze thuisstudie Motiverende Gespreksvoering leer jij snel de kneepjes van het vak.

Psyche & Voeding

Lekker flexibel studeren, vanuit huis of onderweg!

Ritueelbegeleider

Behaal jouw beroepsdiploma! ISO Gecertificeerd. Begin snel als Ritueelbegeleider

Recentblogs

Deze beroepen scoren het best op Tinder

In tegenstelling tot wat veel mensen denken, kijken singles op Tinder niet alleen naar knappe koppen of strakke lichamen. Maar wat zoeken ze dan wel?

moreInfo

Word geen bedrijfsdinosaurus: blijf leren

Door de digitalisering veranderen banen tegenwoordig iedere vijf jaar. Een geweldige manier om de vernieuwingen voor te zijn, is door jezelf constant te blijven bijscholen.

moreInfo