Yoga-instructeur, cpProfessionWithFuture

Yoga voor kinderen heeft heel wat voordelen. Niet alleen stimuleert het de allerkleinsten om te bewegen en bouw je zo samen een routine op; het zorgt er ook voor dat een hele klas rustig kan worden, of juist meer energie en creativiteit kan kweken. In deze lessenreeks leer je daarom verschillende gunstige asana's aanpassen aan een kinderniveau, en zelf leuke flows samen te stellen.

Deze opleiding is perfect voor (sport)leerkrachten, kleuterleidsters en onthaalmoeders, sportcoaches die hiermee een sequentie kunnen geven als opwarming of cool down, of voor yogadocenten die het aanbod in hun praktijk graag willen uitbreiden. De mogelijkheden zijn eindeloos en de voordelen ook!

Yoga is the journey of the self, through the self, to the self.

Bhagavad Gita
  • yoga leren geven aan een klas leerlingen
  • de flows leren aanpassen aan de leeftijd en het niveau van de deelnemers
  • asana's uitwerken die energie opwekken of juist rust brengen
  • ook kinderen aanzetten tot gezond bewegen middels een introductie tot yoga
  • meer voldoening halen uit je werk als yogadocent
Yoga at school
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeVirtual
  • 4 cpCourseTypeDurationLessonVirtual cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 3 cpHoursPerClass
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix certificaat
  • €149

cpVirtualClasses
cpVirtualWhatItMeansOne
cpVirtualWhatItMeansTwo

cpVirtualWhatItMeansText
cpProgram Yoga at school
Yoga at school avondschool
  • De oorsprong van Yoga
  • De verschillende asana's voor schoolyoga
  • Talrijke flows voor verschillende doeleinden
  • Je flows en asana's aanpassen aan de leeftijd en het niveau van de klas
  • Het belang en de vreugde van het bewegen doorgeven aan kinderen
  • Een goede houding en ademhaling stimuleren
  • Starten als zelfstandige
Volwassenenonderwijs Yoga at school
  • Je yogalessen kunnen aanpassen aan het niveau en de leeftijd van je klas
  • Een yogasessie per thema kunnen samenstellen.
  • Je klas middels yoga tot rust kunnen brengen, of energie en creativiteit kunnen opwekken naargelang de opdracht.
Yoga at school volwassenenonderwijs
  • Zelfstandig yoga-instructeur
  • Yoga-instructeur in een wellnesscentrum
  • Yogadocent
  • Bied yogamomenten aan via populaire deeleconomiesites

cpStartingDatesGroupCourse Yoga at school

startdataEmpty

De opleiding Yoga at school bestaat uit 4 lessen. Elke les duurt 3 uur. Je hebt elke week op dezelfde dag les. In de lessen krijg je alle yogatechnieken onder de knie met behulp van praktische oefeningen. In het overzicht met de startdata van de opleiding Yoga at school vind je per lessenreeks alle lesdagen terug.

cpClickHereForStartingDates

Het inschrijvingsgeld voor de lessen Yoga at school bedraagt 149.00 euro. Dit bedrag omvat het uitgebreide lesboek, de professionele begeleiding van een ervaren yogadocent, het gebruik van de lokalen en het examen op het einde van je opleiding. Daarnaast krijg je ook toegang tot het online studentenplatform.

Yoga at school
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeVirtual
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix certificaat
  • €149

cpStartNewCarreer Yoga at school. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Avondonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Yoga at school

Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is de belangrijkste opleidingsverstrekker van Vlaanderen op het gebied van professionele opleidingen voor volwassenen. Er worden lessen georganiseerd in alle grote steden in Vlaanderen zodat je steeds in jouw buurt kan studeren. Kiezen voor het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is kiezen voor studeren in een inspirerende omgeving. Je kan rekenen op gemotiveerde en professionele docenten.

cpVirtualUSP1
cpVirtualUSP2