Yoga-instructeur, cpProfessionWithFuture

De band tussen moeder en kind is bijzonder. Het samen beoefenen van yoga is een perfecte aanvulling op deze band. In deze yogasessie wordt de baby in een doek stevig om de moeder gewikkeld. Samen voeren zij houdingen uit de hatha yoga uit die zowel rust als balans promoten. Door middel van de verschillende poses creëer je een stabiele basis om op verder te bouwen.

Het perfecte vervolg op de zwangerschap en de geboorte. Quality time in combinatie met een ontspannende workout komen gegarandeerd zowel de moeder als de baby ten goede.

Being a mother is learning about strengths you didn't know you had and dealing with fears you never knew existed.

Linda Wooten
  • middels yoga de band tussen moeder en kind versterken
  • jonge mama's terug aan het bewegen zetten met deze leuke vorm van yoga
  • een groter aanbod in je yogapraktijk hebben
  • zowel volwassenen als kindjes introduceren in de ontspannende wereld van yogaflows
  • extra voldoening halen uit je job als yogaleraar
Moeder- en Baby Yoga
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeGroup
  • 3 cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 3 cpHoursPerClass
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix attest
  • €179€89.50
cpProgram Moeder- en Baby Yoga
Moeder- en Baby Yoga avondschool
  • De oorsprong van Yoga
  • De verschillende asana's binnen moeder- en baby yoga
  • De werking van deze asana's op de band tussen moeder en kind
  • De asana's aanpassen aan het niveau van de moeder
  • De moeder op een veilige manier begeleiden en tijdig corrigeren
  • Zelf flows samenstellen met verschillende uitwerkingen
  • Starten als zelfstandige
Volwassenenonderwijs Moeder- en Baby Yoga
  • Het kind op een correcte manier door middel van de draagzak aan de moeder kunnen bevestigen.
  • Voor elk niveau een eenvoudige maar effectieve flow kunnen samenstellen.
  • Je klanten tijdig op een correcte manier kunnen bijsturen zodat de ervaring maximaal versterkt wordt.
Moeder- en Baby Yoga volwassenenonderwijs
  • Zelfstandig yoga-instructeur
  • Yoga-instructeur in een wellnesscentrum
  • Yogadocent
  • Bied yogamomenten aan via populaire deeleconomiesites

cpStartingDatesGroupCourse Moeder- en Baby Yoga

startdataEmpty

De opleiding Moeder- en Baby Yoga bestaat uit 3 lessen. Elke les duurt 3 uur. Je hebt elke week op dezelfde dag les. In de lessen krijg je alle yogatechnieken onder de knie met behulp van praktische oefeningen. In het overzicht met de startdata van de opleiding Moeder- en Baby Yoga vind je per lessenreeks alle lesdagen terug.

cpClickHereForStartingDates

Het inschrijvingsgeld voor de lessen Moeder- en Baby Yoga bedraagt 179.00 euro. Dit bedrag omvat het uitgebreide lesboek, de professionele begeleiding van een ervaren yogadocent, het gebruik van de lokalen en het examen op het einde van je opleiding. Daarnaast krijg je ook toegang tot het online studentenplatform.

Moeder- en Baby Yoga
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeGroup
  • 3 cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 3 cpHoursPerClass
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix attest
  • €179€89.50

cpStartNewCarreer Moeder- en Baby Yoga. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Avondonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Moeder- en Baby Yoga

Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is de belangrijkste opleidingsverstrekker van Vlaanderen op het gebied van professionele opleidingen voor volwassenen. Er worden lessen georganiseerd in alle grote steden in Vlaanderen zodat je steeds in jouw buurt kan studeren. Kiezen voor het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is kiezen voor studeren in een inspirerende omgeving. Je kan rekenen op gemotiveerde en professionele docenten.

cpGroupUSP1
cpGroupUSP2