Medische professional, cpProfessionWithFuture

Ons lichaam bestaat uit een eindeloos complex systeem van organen. Gelukkig zijn er mensen die precies weten hoe we elk onderdeel noemen én hoe alles werkt.

Heb jij al wat kennis van de medische terminologie en wil je die vergroten? Of denk je aan een carrière in de medische wereld en wil je alvast alles weten van het menselijk lichaam? Dan is de deze opleiding de juiste keuze voor jou!
In de thuisstudie Medische Terminologie leer je alle belangrijke termen die te maken hebben met anatomie, neurologie, het spijsverteringsstelsel en veel verschillende aandoeningen. Je begint met de basis, maar aan het eind weet jij precies hoe je over elk orgaan spreekt in medische termen. Studeren doe je volledig op je eigen tempo. Schrijf je vandaag nog in!
cpWouldYou
  • Alles weten over de anatomie en de werking van het menselijk lichaam
  • Bekend raken met de juiste medische termen voor organen en aandoeningen
  • Je goed voorbereiden op een studie in de geneeskunde
  • Vanuit huis leren op je eigen tempo en op je eigen manier
  • Jouw medische kennis kunnen aantonen met een diploma
Medische Terminologie
  • De zintuigen
  • Infectieziekten
cpSkillsAndSkills
  • Bekend raken met medische termen en alles wat met het menselijk lichaam te maken heeft
  • De namen kennen van de menselijke botten en spieren.
cpFutureOpportunities
  • Verder studeren met deze medische kennis als basis.
  • Werken als alfahulp of mesoloog
  • Aan de slag als thuiszorgmedewerker
cpTeachers Medische Terminologie

cpPracticalInfo

Deze opleiding is een thuisstudie. Dat betekent dat je het lesmateriaal krijgt thuisgestuurd en hiermee op je eigen tempo aan de slag gaat. Je krijgt ook digitaal toegang tot jouw opleiding. Met vragen en gemaakte opdrachten kun je terecht bij jouw online persoonlijke docent.

cpFinancialInfo

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 289.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Medische Terminologie
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €289€231.20
  • payInTerms

cpStartNewCarreer Medische Terminologie. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

partPayCourse

partPayInfoWithSchema

terms
€90cpOnSubscribe
€55.53 partPayStep

partPaySavings

(partPayInStep3)
betaling_termijnen_500px.jpg

cpGoodToKnowAboutCourse Medische Terminologie

De Ondernemersschool NHOC is een jonge en succesvolle onderwijsinstelling voor volwassenenonderwijs via thuisstudie. We zijn als internationale opleidingsgroep binnen een paar jaar uitgegroeid tot een van de grootste opleiders van Nederland! Dit succes is te danken aan onze korte, praktijkgerichte opleidingen, voordelige all-in prijzen en aan onze bevlogen, ervaren docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

DE HAAS, K.

Medische terminologie is heel belangrijk in de zorgsector. Regelmatig hoor ik collega’s met termen in het rond strooien waar ik maar weinig van begreep, dankzij deze cursus is dat echter verleden tijd.

HOFMAN, W.

Ideale cursus wanneer je actief bent in de medische sector. Je leert veel bij op korte tijd. Docente Liesbet is ook enorm bedreven en doet haar job duidelijk met veel plezier!

cpT3Name

cpT3Testimonial