Kindercoach, cpProfessionWithFuture

De wachtlijsten in de kinderopvang kunnen oplopen tot weken, maanden of zelfs jaren. Talloze ouders blijven zitten met een kind op schoot en de handen in het haar.

Omdat de vraag naar opvang blijft stijgen, is dit het ideale moment om zelf een kinderopvang te starten! In deze thuisstudie leer je daarom alles wat je moet weten om ouders gerust te stellen en bovenal elk kind de opvang en zorg te bieden die het verdient.

Na de opleiding kun jij zelfstandig een pedagogisch beleidsplan opstellen en ken je de regels over het werk met kinderen door en door. Deze opleiding is perfect om professioneel te starten als Kindercoach, of als voorkennis op de erkende overheidsopleiding om zelf een eigen kinderopvang te starten.

• Jouw droom om met kinderen te werken eindelijk uit laten komen
  • Alles leren over locaties en vergunningen voor kinderopvang
  • Inzicht in regelgeving en instanties van de kwaliteit van kinderopvang
  • Weten wat te doen bij huiselijk geweld en kindermishandeling
  • Ontdekken hoe je een veilige en gezonde omgeving creëert voor kinderen
Kinderopvang starten - Basis
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €419€314.25
cpProgram Kinderopvang starten - Basis
  • Verschillende soorten kinderopvang
  • Omgevingsanalyse
  • Hoe ondernemen
  • Wet en regelgeving
  • Veiligheid en gezondheid
  • Personeel
  • Kinderopvangorganisatie
  • Beleid en GGD-inspectie
  • Ouders
  • De toekomst van kinderopvang
Thuisstudie Kinderopvang
  • Kennis over de soorten kinderopvang
  • Inzicht in regelgeving en instanties kwaliteit Kinderopvang
  • Inzicht in locaties en vergunningen
  • Kennis van de eisen aan een ruimte en inrichting
  • Klachten afhandelen
  • Omgaan met de hygiënecode
Thuisstudie Kinderopvang
  • Meer weten over de wereld van de kinderopvang
  • Begin je eigen gastouderbedrijf of kinderopvang
cpTeachers Kinderopvang starten - Basis

Deze opleiding is een thuisstudie. Dat betekent dat je het lesmateriaal krijgt thuisgestuurd en hiermee op je eigen tempo aan de slag gaat. Je krijgt ook digitaal toegang tot jouw opleiding. Met vragen en gemaakte opdrachten kun je terecht bij jouw online persoonlijke docent.

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 419.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Kinderopvang starten - Basis
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €419€314.25
  • payInTerms

cpStartNewCarreer Kinderopvang starten - Basis. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

partPayCourse

partPayInfoWithSchema

terms
€180cpOnSubscribe
€68.13 partPayStep

partPaySavings

(partPayInStep3)
betaling_termijnen_500px.jpg

cpGoodToKnowAboutCourse Kinderopvang starten - Basis

De Ondernemersschool NHOC is een jonge en succesvolle onderwijsinstelling voor volwassenenonderwijs via thuisstudie. We zijn als internationale opleidingsgroep binnen een paar jaar uitgegroeid tot een van de grootste opleiders van Nederland! Dit succes is te danken aan onze korte, praktijkgerichte opleidingen, voordelige all-in prijzen en aan onze bevlogen, ervaren docenten.

cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

takeCourseAsPart

cpAllroundModalIntroText

cpAllroundHomeModalBody

cpExemptionDiscount
cpAllroundUSP1
cpAllroundUSP2
cpAllroundUSP3
Kinderzorg - Allround

• Diploma
  • cpHomeCourseType
  • €1535.10 insteadOfAbbr €1806
cpMoreInfoButton

cpProgram Kinderzorg - Allround

Zou je graag met kinderen willen werken maar weet je nog niet welk beroep precies bij jou past? Leid jezelf dan breed op met deze allround thuisopleiding Kinderzorg en kom er vanzelf achter waar jouw talent ligt!
In vier modules ontdek je verschillende aspecten van het werk van een kinderverzorger. Zo leer je alles over de werkzaamheden van een kinderpsycholoog of -coach, een medewerker op de kinderopvang en een kinderhulpverlener in levensbedreigende situaties.
Om je kennis nog verder te verbreden kun je tot slot kiezen voor een extra module Kindervoedingsadviseur of Kinderyoga. Jij hebt straks eindeloos veel carrièremogelijkheden, want keuze en kansen zijn gegarandeerd!
savingsOnAllround

MOLEN, V.

Het team van Thuiscursus.nl was altijd bereikbaar voor vragen! Ik ben altijd goed geholpen.

VAN DEN BOSCH, T.B.

Ervaren docent die weet wat er speelt aan trends e ontwikkelingen. De basisibeginselen van ”what it takes” om een kinderopvang te willen starten leer je met deze cursus!