Engelssprekende professional, cpProfessionWithFuture

Het Engels is de voertaal van de internationale zakenwereld. Je business op de internationale kaart zetten? Daar heb je goede skills in het Engels voor nodig.

Met deze thuisstudie Engels - Zakelijke Communicatie kies je voor efficiëntie. Je leert je alle woordenschat, grammatica en uitspraaktechnieken die je nodig hebt om professionele contacten te leggen in het Engels. Je studeert dus alle onderwerpen en regels die relevant zijn voor het bedrijfsleven!

Vanuit huis leer je zakelijk communiceren via mail, telefoon en mondeling en dat allemaal binnen een paar maanden! Ideaal voor professionals die binnenkort Engels moeten spreken voor hun werk. Je gaat ook merken dat een woordje Engels wonderen doet voor jouw baankansen. Sounds good? Schrijf je nu in!

"Eén taal opent de deur naar het leven. Meerdere talen openen alle deuren onderweg."

Frank Smith
  • Voor zakelijke doeleinden je Engels naar een hoger niveau tillen?
  • Jouw business op de internationale kaart zetten?
  • In plaats van jaren studeren binnen een paar maanden je zakelijke Engels tot in de puntjes bijschaven?
  • Alle woordenschat, grammatica en uitspraaktechnieken leren om professionele contacten te leggen in het Engels?
  • Leren omgaan met Engelse contactpersonen?
Engels Zakelijke Communicatie
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €419€335.20
  • payInTerms
cpProgram Engels Zakelijke Communicatie
  • Professioneel leren telefoneren
  • Een telefoongesprek voorbereiden
  • Klachtenbehandeling via de telefoon
  • Iemand correct doorverbinden
  • Professionele brieven en e-mails schrijven
  • Prijsaanvragen, offertes en facturen opstellen
  • Financiële correspondentie
  • Vergaderingen plannen
  • Verschillende soorten verslagen opmaken
  • Rapporten opstellen
  • Statistieken en tabellen interpreteren
thuisstudie zakelijk engels
  • Engelse brieven en e-mails schrijven
  • In het Engels telefoneren
  • Secretariele werkzaamheden uitvoeren in het Engels
  • Kennis van het Engels gebruiken in je huidige baan
  • Omgaan met Engelse contactpersonen
  • Werken in bijvoorbeeld de toerismesector
  • Secretaresse/secretaris in een internationale omgeving
cpTeachers Engels Zakelijke Communicatie

Deze opleiding is een thuisstudie. Dat betekent dat je het lesmateriaal krijgt thuisgestuurd en hiermee op je eigen tempo aan de slag gaat. Je krijgt ook digitaal toegang tot jouw opleiding. Met vragen en gemaakte opdrachten kun je terecht bij jouw online persoonlijke docent.

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 419.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Engels Zakelijke Communicatie
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €419€335.20
  • payInTerms

cpStartNewCarreer Engels Zakelijke Communicatie. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

partPayCourse

partPayInfoWithSchema

terms
€180cpOnSubscribe
€68.13 partPayStep

partPaySavings

(partPayInStep3)
betaling_termijnen_500px.jpg

cpGoodToKnowAboutCourse Engels Zakelijke Communicatie

De Ondernemersschool NHOC is een jonge en succesvolle onderwijsinstelling voor volwassenenonderwijs via thuisstudie. We zijn als internationale opleidingsgroep binnen een paar jaar uitgegroeid tot een van de grootste opleiders van Nederland! Dit succes is te danken aan onze korte, praktijkgerichte opleidingen, voordelige all-in prijzen en aan onze bevlogen, ervaren docenten.

cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

MATHIJSSEN, E.

Mijn Engels was al goed maar voor het werk moet ik ook regelmatig brieven schrijven en vergaderingen voeren in het Engels. Deze cursus hielp me daar fantastisch bij, de gesprekken verlopen duidelijk vlotter!

SCHOUTEN, P.M.

Als secretaresse bij een internationaal gerenommeerd bedrijf wordt me vaak gevraagd om Engelstalige brieven op te stellen. Mijn baas raadde me deze cursus aan, en terecht! Schrijftips kreeg ik van de docent, evenals grondige feedback waar ik echt iets aan had!