Hulpverlener voor kinderen, cpProfessionWithFuture

Tijdens deze praktijkgerichte, virtuele lesdag leer je alles over EHBO bij baby´s en kinderen. Denk daarbij aan wondverzorging, hulp bij vergiftiging, ondersteuning bij allergieën,…

Na deze spoedcursus weet jij perfect hoe je een kindje in nood helpt en hoe je jonge leventjes redt. De ouders zijn dan zeker dat ze hun kroost in veilige handen achterlaten.

Het leven van een kind is als een kostbaar boek, waarvan elke bladzijde gelezen en beschermd moet worden.

onbekend.
cpWouldYou
  • weten hoe je als ouder, leerkracht of onthaalouder EHBO toepast op kleine kinderen
  • kinderziektes in een vroeg stadium leren herkennen
  • koortsstuipen, schaaf- en brandwonden professioneel leren behandelen
  • levens redden
EHBO bij Kinderen
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeVirtual
  • 1 cpCourseTypeDurationLessonVirtual cpCourseTypeDurationLesson cpLessonsPer 3 cpHoursPerClass
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix attest
  • €130€97.50

cpVirtualClasses
cpVirtualWhatItMeansOne
cpVirtualWhatItMeansTwo

cpVirtualWhatItMeansText
cpProgram EHBO bij Kinderen
Levensreddend Handelen bij Kinderen avondschool
cpCourseContent
  • Typische gevaren voor kinderen
  • Basisprincipes van de eerste hulp
  • Stappenplan van reanimatie volgens de geldende richtlijnen van de European Resuscitation Councel
  • Bewustzijn, de ademhaling en de bloedcirculatie bij kinderen
  • Reanimatie op poppen met de maat van de opgevangen kinderen
  • Handelingen bij verslikken en stikken
  • Veiligheidshouding
Volwassenenonderwijs Levensreddend Handelen bij Kinderen
cpSkillsAndSkills
  • Eerste hulp bij ongevallen? Jij helpt ook baby's en kleine kinderen in nood!
  • Je verzorgt brandwonden, schaafwonden, letsels, en nog zoveel meer.
  • Je kan een kind reanimeren op een veilige en verantwoorde manier.
Levensreddend Handelen bij Kinderen volwassenenonderwijs
cpFutureOpportunities
  • Deze cursus brengt ouders, leerkrachten, jongerenbegeleiders en werknemers in de kinderzorg essentiële en levensreddende vaardigheden bij.

cpStartingDatesGroupCourse EHBO bij Kinderen

startdataEmpty

cpPracticalInfo

De opleiding EHBO bij Kinderen bestaat uit 1 les van 3 uur. In het overzicht met de startdata van de opleiding vind je alle lesdagen en locaties terug.

cpClickHereForStartingDates

cpFinancialInfo

Het inschrijvingsgeld voor de opleiding bedraagt slechts 130.00 euro. Dit bedrag omvat ten eerste het lesboek. Je krijgt tijdens de lesdag ook de professionele begeleiding van een topdocent en doorwinterd brandweerman/ambulancier. Deze professionele levensredder neemt jarenlange ervaring mee naar de praktijkgerichte les. Ook het gebruik van de lokalen en het examen is in de prijs inbegrepen.

EHBO bij Kinderen
  • cpEducationTypeProfessional
  • Centrum voor Avondonderwijs
  • cpCourseTypeVirtual
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix attest
  • €130€97.50

cpStartNewCarreer EHBO bij Kinderen. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Avondonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse EHBO bij Kinderen

Het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is de belangrijkste opleidingsverstrekker van Vlaanderen op het gebied van professionele opleidingen voor volwassenen. Er worden lessen georganiseerd in alle grote steden in Vlaanderen zodat je steeds in jouw buurt kan studeren. Kiezen voor het Centrum Voor Avondonderwijs VZW is kiezen voor studeren in een inspirerende omgeving. Je kan rekenen op gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpVirtualUSP1
cpVirtualUSP2
cpVirtualUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

AUCKE

Fijne cursus! De docent legt alles heel duidelijk uit. Er is plaats om zelf ook dingen te doen en niet enkel te luisteren.

MARIE

De docent legt alles goed en vlot uit. Super!

cpT3Name

cpT3Testimonial