Online marketeer, cpProfessionWithFuture

E-marketing is groots en wordt steeds groter. Je weet bijna niet waar je moet beginnen! Don’t worry, met deze overzichtelijke thuisstudie krijg je stap voor stap uitgelegd hoe je er uiteindelijk voor zorgt dat jouw klanten je uitstekend kunnen vinden.

Of je nu jezelf, een dienst of product verkoopt, je wil het slim spelen zodat je opvalt tussen alle andere creatievelingen en reclame-uitingen. Je leert van een ervaren e-marketeer hoe je het internet kan inzetten om je bekendheid en omzet te verhogen. Van zoekmachinemarketing (SEO), naar kijken wat je klant online doet (CRM), tot het schrijven van geweldige blogs (contentmarketing) en je facebookprofiel (social media marketing). Alles komt voorbij!

Je bent straks wegwijs en kent een scala aan nieuwe manieren om je boodschap uit te dragen. Jij weet precies waar je mee bezig bent!

cpWouldYou
  • Effectieve online marketingcampagnes kunnen ontwerpen en doorvoeren
  • Leren hoe je jouw website zo hoog mogelijk in de Google-zoekresultaten laat eindigen
  • De resultaten van je campagne kunnen verwerken en interpreteren (met oog op een volgende campagne)
  • Alles weten over marketing op Facebook, Twitter, LinkedIn
  • Starten met een carrière bij reclamebureaus en marketingafdelingen
E-Marketing
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €503€402.40
  • payInTerms
cpProgram E-Marketing
Online marketing studie
cpCourseContent

• Je toekomstmogelijkheden als e-marketeer
  • Starten als zelfstandig e-marketeer
  • Strategie, plan en budget
  • De ideale online marketing-mix samenstellen
  • Online marketing vs. traditionele marketing
  • Websites en webwinkels
  • Blogs gebruiken voor online marketing
  • Social media en online marketing
  • Online marktonderzoek
  • Online adverteren + belangrijke begrippen
  • SEO: Search Engine Optimization
  • SEA: Search Engine Advertising
  • Vormen en voordelen van e-mail marketing
  • Marketing op Facebook, Twitter, LinkedIn
  • Het bedenken van succesvolle campagnes
  • Customer Relationship Management
  • Online consumentengedrag
  • Het gebruiken van landingspagina’s
  • Creatieve virale marketingcampagnes
  • Analyse van online consumentengedrag

Thuisstudie E-marketing
cpSkillsAndSkills
  • Een succesvolle online marketingcampagne maken en tot in de puntjes uitvoeren
  • Verschillende technieken, media en tools gebruiken om je boodschap uit te dragen (SEO, SEA, social media...)
  • De resultaten van je campagne verwerken en interpreteren (met oog op een volgende campagne)
cursus online marketing digital marketing
cpFutureOpportunities
  • Medewerker bij een reclamebureau of op een marketingafdeling
  • Zelfstandig Online Marketeer
cpTeachers E-Marketing

cpPracticalInfo

Deze opleiding is een thuisstudie. Dat betekent dat je het lesmateriaal krijgt thuisgestuurd en hiermee op je eigen tempo aan de slag gaat. Je krijgt ook digitaal toegang tot jouw opleiding. Met vragen en gemaakte opdrachten kun je terecht bij jouw online persoonlijke docent.

cpFinancialInfo

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 503.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

E-Marketing
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €503€402.40
  • payInTerms

cpStartNewCarreer E-Marketing. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

partPayCourse

partPayInfoWithSchema

terms
€180cpOnSubscribe
€90.81 partPayStep

partPaySavings

(partPayInStep3)
betaling_termijnen_500px.jpg

cpGoodToKnowAboutCourse E-Marketing

De Ondernemersschool NHOC is een jonge en succesvolle onderwijsinstelling voor volwassenenonderwijs via thuisstudie. We zijn als internationale opleidingsgroep binnen een paar jaar uitgegroeid tot een van de grootste opleiders van Nederland! Dit succes is te danken aan onze korte, praktijkgerichte opleidingen, voordelige all-in prijzen en aan onze bevlogen, ervaren docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

SCHIPPERS, T.

Jullie medewerkers hebben we echt heel goed begeleid! Geen klachten, enkel complimenten!

KOK, D.M.

De docent is een echte ondernemer en kent ‘het klappen van de zweep’. Ik kan mijn beperkte marktingbudget beter laten renderen dankzij zijn adviezen.

cpT3Name

cpT3Testimonial