Energetisch therapeut, cpProfessionWithFuture

Binnen de alternatieve geneeswijzen wordt de mens gezien als een drie-eenheid: lichaam, geest en een hoger mentaal lichaam. Deze drie delen horen met elkaar in balans te zijn.
In een maatschappij vol depressies, burn-outs en andere mentale en fysieke klachten, is die balans soms echter ver te zoeken. Nog nooit waren we massaal zo vermoeid en gestrest.
Als Energetisch Therapeut help jij mensen weer terug in evenwicht te komen, met behandelingstechnieken zoals kristaltherapie, reiki en meditatie. Verdiep je in de wereld van aura’s, chakra’s en meridianen en gun jezelf en anderen een leven vol geluk, gezondheid en energie!

De natuurlijke kracht binnenin ons is de grootste genezer.

Hippocrates
cpWouldYou
  • Jezelf helemaal onderdompelen in de wereld van alternatieve en energetische therapieën
  • Jezelf vanuit huis en op eigen tempo ontwikkelen tot alternatief energetisch therapeut
  • Kennis en technieken leren om een nieuwe carrière te lanceren in de alternatieve, energetische therapie
  • Online begeleiding krijgen van een alternatief therapeut die ervaring heeft in deze deze alternatieve therapievorm
  • Werken naar een toekomstige carrière als freelance energetisch therapeut
Energetisch Therapeut
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €517
  • payInTerms
cpProgram Energetisch Therapeut
cpCourseContent
  • Je toekomstmogelijkheden als energetisch consulent
  • Het vinden van je eerste cliënten
  • De lagen en eigenschappen van de aura
  • De verschillende chakra’s en hun werking
  • De hoofdmeridianen en behandelingswijzen
  • Meditatie en energetische oefeningen
  • Energetische behandelingstechnieken
  • De fases van een energetische behandeling
  • Energetische bescherming tegen negatieve energie
  • Reiki of de universele levensenergie
  • De Reiki zelfbehandeling
  • De Reiki behandeling
  • Healing, aura- en Chakra therapie
  • Edelsteentherapie en kristaltherapie
  • Werken met de stem en klankschalen
cpSkillsAndSkills
  • Meditatie en energetische oefeningen uitvoeren
  • Energetische behandelingstechnieken uitvoeren
  • De Reiki behandeling uitvoeren
cpFutureOpportunities
  • Energetisch therapeut in loondienst
  • Eigen praktijk energetische therapieën beginnen
  • Jezelf of vrienden behandelen
cpTeachers Energetisch Therapeut

cpPracticalInfo

Deze opleiding is een thuisstudie. Dat betekent dat je het lesmateriaal krijgt thuisgestuurd en hiermee op je eigen tempo aan de slag gaat. Je krijgt ook digitaal toegang tot jouw opleiding. Met vragen en gemaakte opdrachten kun je terecht bij jouw online persoonlijke docent.

cpFinancialInfo

Het lesgeld voor de opleiding bedraagt slechts 517.00 euro. Dit bedrag omvat de theoriemap, een jaar lang toegang tot het Studentenplatform met online begeleiding van jouw docent, het examen (en eventueel herexamen) en jouw diploma.

Energetisch Therapeut
  • cpEducationTypeProfessional
  • De Ondernemersschool NHOC
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €517
  • payInTerms

cpStartNewCarreer Energetisch Therapeut. cpChooseQualityEducationWith De Ondernemersschool NHOC.

partPayCourse

partPayInfoWithSchema

terms
€180cpOnSubscribe
€94.59 partPayStep

partPaySavings

(partPayInStep3)
betaling_termijnen_500px.jpg

cpGoodToKnowAboutCourse Energetisch Therapeut

De Ondernemersschool NHOC is een jonge en succesvolle onderwijsinstelling voor volwassenenonderwijs via thuisstudie. We zijn als internationale opleidingsgroep binnen een paar jaar uitgegroeid tot een van de grootste opleiders van Nederland! Dit succes is te danken aan onze korte, praktijkgerichte opleidingen, voordelige all-in prijzen en aan onze bevlogen, ervaren docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

VAN DER BOOM, E.

De cursusmap was heel netjes. Er ontbrak wel een pagina maar na een telefoontje werd die meteen opgestuurd. Topservice!

SANDERS, E.

Alternatieve therapieën zijn een coming trend. Zelf vond ik heil in de energetische therapie en ik wilde er dan ook graag meer over te weten komen. De docente heeft me uitstekend begeleid, en zorgde voor afwisselend cursusmateriaal.

cpT3Name

cpT3Testimonial