Ballonplooier, cpProfessionWithFuture

Ben je entertainer of ballonverkoper en wil je een extra troef aan je aanbod toevoegen om veel meer klanten te werven? Ballonplooien is een klassieke en geliefde act op feestjes. De leuke ballonnenfiguurtjes blijven vooral een groot succes bij jonge kindjes die enorm veel plezier halen uit de inventieve en technische kunstjes van de ballonartiest.

Wil je toffe kunstjes leren waarmee je een lach tovert op menig gezicht, jong en oud? Schrijf je dan nu in voor de praktische thuiscursus Ballonplooien en maak de meest wonderbaarlijke ballonfiguren!

Met deze cursus leer je tegen de scherpste prijs van thuis alles over materialen, decoratie, technieken, enz. Schrijf jezelf snel in en ontplooi jezelf tot ballonartiest van wereldklasse!

Het leven is als een ballon; je moet het vullen met de mooiste kleuren om het mooi te maken.

onbekend
cpWouldYou
  • leren hoe je in een mum van tijd zelf toffe figuurtjes plooit met ballonnen
  • jouw vaardigheden als ballonplooier verder verfijnen en versterken
  • snel aan de slag gaan als zelfstandig ballonartiest
  • een nieuwe hobby starten die je ook kan gebruiken als verpleegster, ouder of leerkracht
  • comfortabel thuis studeren op je eigen tempo en op je eigen manier
Ballonplooier
  • cpEducationTypeHobby
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €215
cpProgram Ballonplooier
cpCourseContent
  • Materialen en benodigdheden
  • Basistechnieken
  • Kledij: hoedjes, vleugels, kostuums
  • Figuren met speciale ballonnen
  • Ballondecoratie
  • Trucjes en weetjes voor de pro ballonartiest
  • Wettelijke omkadering
  • Starten als zelfstandig ballonartiest
  • Klanten werven: inflate yourself
cpSkillsAndSkills
  • Ballonnen opblazen en knopen is jouw tweede natuur
  • Je levert een totaalpakket: speelse decoratie en kostuums en verbluffende acts
  • Je schudt de meest betoverende ballonfiguren uit de mouw
  • Je komt continu met nieuwe creaties af om kinderen te verrassen
  • Je improviseert on the spot om op de wensen van je publiek in te spelen
  • Je zorgt voor een speelse noot op elk feestje
  • Je promoot jezelf strategisch en doeltreffend om massa's boekingen te scoren
cpFutureOpportunities
  • Zelfstandig ballonplooier
  • Assistent ballonplooier
  • Freelance ballonplooier bij evenementen en feesten
  • Entertainer

cpPracticalInfo

Je kan direct aan de slag na je inschrijving! De digitale cursus staat binnen de minuut op jouw profielpagina. De papieren versie gaat onmiddellijk op de post en deze ontvang je snel thuis. Met deze flexibele thuisstudie studeer je waar en wanneer je wil. Je krijgt een jaar lang online begeleiding van een rasechte ballonkunstenaar die jou praktische oefeningen, feedback op maat en tips uit het werkveld geeft via ons leerplatform. Dus je staat er niet alleen voor! Wanneer je slaagt voor jouw opleiding, versturen wij jou het diploma.

cpFinancialInfo

Je betaalt voor deze opleiding Ballonplooier maar 215.00 euro. Hiervoor krijg je een geïllustreerd cursusboek, één jaar praktijkgerichte begeleiding van een professionele ballonartiest, toegang tot extra interactief lesmateriaal op ons online leerplatform én de mogelijkheid om binnen de vijf jaar gratis examen af te leggen! Alles voor een knallende start als first class ballonplooier!

Ballonplooier
  • cpEducationTypeHobby
  • Centrum voor Afstandsonderwijs
  • cpCourseTypeHome
  • 3-6 month.plural cpCourseTypeHomeDurationSuffix
  • cpCourseTypeDiplomaPrefix diploma
  • €215

cpStartNewCarreer Ballonplooier. cpChooseQualityEducationWith Centrum voor Afstandsonderwijs.

cpGoodToKnowAboutCourse Ballonplooier

Het Centrum Voor Afstandsonderwijs is de belangrijkste opleidingsverstrekker van opleidingen in afstandsonderwijs in Vlaanderen. Door de jarenlange ervaring heeft de school een groot en gebalanceerd opleidingsaanbod uitgebouwd met relevante opleidingen voor de arbeidsmarkt. Kiezen voor het Centrum Voor Afstandsonderwijs is kiezen voor flexibel studeren waarbij je toch persoonlijk begeleid wordt door gemotiveerde en professionele docenten.

appDownloadTitle
cpHomeUSP1
cpHomeUSP2
cpHomeUSP3

cpBlogsHeading

cpTestimonialsHeading

VIKTOR M.

Ik werk als entertainer op kinderfeestjes en dan is dit wel een must om te kunnen. Je ziet kinderen al stralen als je ballonnen bovenhaalt, maar als je er dan ook nog coole dingen mee kan doen, dan zijn ze helemaal verkocht!

KOENRAAD J.

Heel toffe cursus. Mijn kleinkinderen zijn er verzot op!

STELLA M.

Ik ben leerkracht op de lagere school en was op zoek naar iets nieuws om te proberen. Ik heb ballon plooien eens geprobeerd in de klas en elk kind wou weten hoe ik dat had gedaan en of ik nog meer kon. Ze waren allemaal heel enthousiast.

cpLiTestimonials