Intellectuele ontwikkeling is voordelig voor iedereen

14/11/2021 Robert de Bruijn

Intellectuele ontwikkeling staat bij ons op de eerste plaats. We vinden het noodzakelijk om zoveel mogelijk mensen de kans te geven zich bij te scholen. Daarom zijn er verschillende financiële voordelen verbonden aan onze opleidingen.

Gezinsstuderen

Jezelf permanent ontwikkelen is nodig om relevant te blijven in de samenleving van vandaag. Daarom bieden wij jou en je familie de kans om met behulp van onze opleidingen te blijven leren. Elk familielid dat zich samen met jou inschrijft voor dezelfde thuiscursus betaalt slechts 99 euro. Op die manier moedigen we studenten van alle leeftijden aan om zich te blijven ontwikkelen.

Kortingsacties

We geven regelmatig exclusieve kortingen op onze thuisstudies. Houd onze actiepagina goed in de gaten en schrijf je in met korting!

relatedBlogs

Het opleidingsplan: groeimogelijkheden voor werknemers

Bakken is gezond! En wel om deze redenen

Digitaal leren met de eCampus